Informacja dodatkowa dla oferentów, którym przyznano dotację w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego zgodnego z Zarządzeniem Nr 1592/2021 Prezydenta Miasta Racibórz z dnia 6 grudnia 2021 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działalności wspomagającej rozwój gospodarczy, w ty, rozwój przedsiębiorczości
na lata 2022 - 2023
Przyznana dotacja jest równa dotacji wnioskowanej.
W przypadku, gdy dotacja została udzielona w pełnej wysokości złożona oferta jest wiążąca.
W terminie 7 dni od ogłoszenia rozstrzygnięcia, prosimy o dostarczenie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy zgodnie z Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z 24 października 2018 r w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań
z wykonania tych zadań:
1) kopii aktualnego wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji (dopuszcza się przedłożenie wydruku komputerowego aktualnych informacji o podmiocie wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego).
W celu skutecznego podpisania umowy prosimy o dostarczenie także:
1) pisemnej informacji o sposobie reprezentacji oferenta wobec organu administracji publicznej – Prezydenta Miasta Racibórz, w tym imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania oferenta wobec organu administracji publicznej wraz z przytoczeniem podstawy umocowania (np. statut, pełnomocnictwo czy też inna podstawa).
2) pisemnej informacji o numerze rachunku bankowego, na który zostanie przelana przyznana dotacja.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wydziałem Rozwoju, tel. +48 32 7550633, e-mail: , www.raciborz.pl
format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
Zarządzenie nr 1705-2022 Rozstrzygnięcie.pdf | 22-01-17 15:01 | 464.38KB | ||
docx | Informacja dla oferenta.docx | 22-01-17 15:01 | 46.82KB |