Polska marka na rynku meblarskim – Agata i opinie o jej rozwoju

Agata jest jednym z największych dystrybutorów mebli w Polsce. Ma także całkiem imponujący staż w swojej branży – 70 lat robi wrażenie! Jakie zmiany na przestrzeni lat przeszła Agata i co sądzą o nich klienci? Tego dowiesz się z tego artykułu!

Jak wyglądały początki Agaty?

Agata jest jednym z najbardziej znanych polskich przedsiębiorstw z branży meblowej. Nie każdy wie, że marka może się pochwalić długą i ciekawą historią, która sięga 1952 roku. Jednak wówczas Agata była jeszcze firmą państwową i funkcjonowała pod nazwą Bytomskie Fabryki Mebli. Przedsiębiorstwo produkowało m.in. kultowe komody popularne w czasach PRL-u.

W kolejnych latach firma przekształciła się w prywatną spółkę i przeszła liczne transformacje, w tym zmianę nazwy. Agata została dystrybutorem mebli i dodatków do wnętrz, a pierwszy sklep stacjonarny powstał w Katowicach jeszcze w latach 70.

Rozwój sieci sklepów stacjonarnych Agata

Obecnie Agata jest siecią wielkopowierzchniowych sklepów stacjonarnych, które są zlokalizowane niemal w każdym województwie – a marka cały czas się rozwija! W sklepach klienci mogą kupić m.in.: meble do salonu, sypialni, kuchni, pokoju dziecięcego, a także ogrodu. W ofercie dostępne są też dekoracje, tekstylia, lampy, a nawet sprzęty AGD.

Klienci lubią wizyty w sklepach stacjonarnych, bo mogą zainspirować się gotowymi aranżacjami i skorzystać z pomocy fachowej obsługi, która zawsze pomoże w wyborze produktu. Więcej opinii o sklepach Agata znajdziesz w artykule na stronie: https://www.rp.pl/handel/art18894461-skad-sie-biora-dobre-opinie-o-salonach-agata.

Sklep internetowy i strona Agata, czyli krok w stronę nowoczesności

Zakupy w sklepach stacjonarnych dla wielu konsumentów wciąż są najlepszą opcją, ale w dobie internetu coraz więcej użytkowników korzysta z e-sklepu. Na stronie internetowej Agaty można znaleźć tysiące artykułów. Ofertę sklepu możesz przeglądać w dowolnym miejscu i czasie, a produkty zamówisz z wygodną dostawą do domu.

Klienci cenią także przydatne narzędzia dostępne online: planer kuchni i garderoby czy konfigurator łóżka. Zdecydowanie ułatwiają one stworzenie projektu wymarzonego wyposażenia i dopasowanie go do potrzeb. W dodatku swoją koncepcję można też skonsultować z projektantem podczas wideorozmowy.

Na przestrzeni lat Agata rozwinęła sieć sklepów wielkopowierzchniowych i stronę internetową. Te działania sprawiły, że marka stała się bardziej dostępna dla klientów, którzy ten fakt doceniają – dobrym dowodem na to są pozytywne opinie pozostawiane zarówno przez stałych bywalców, jak i nowych konsumentów.