Pozycjonowanie oraz kampania Adwords pozwalają nam w krótkim czasie zwiększyć widoczność strony firmowej w sieci, a także pozyskać zainteresowanie klientów. Co możemy zrobić, aby utrzymać przy sobie osoby, które skorzystały z naszej oferty? Rozwiązaniem jest remarketing Google Ads. Z pomocą doświadczonych specjalistów możemy ponownie dotrzeć z reklamą naszej marki do klientów, którzy korzystali już z naszych usług. Jest to doskonała forma budowania więzi oraz kreowania wizerunki firmy w Internecie.

W jaki sposób przebiega kampania Adwords?

Firmy często konsultują się w kwestii kampanii ze specjalistami SEO. Bardzo ważnym czynnikiem jest bowiem wybór odpowiednich fraz, na których promowana będzie nasza strona. Doświadczony specjalista SEO jest w stanie przeprowadzić gruntowną analizę konkurencji oraz wskazać frazy, które zaoferują nam największy przypływ klientów. A zatem, planowanie kampanii Adwords jest bardzo zbliżone do analizy poprzedzającej pozycjonowanie organiczne.

Następnie, nasza strona jest promowana przez Google. Na wybranych frazach znajduje się na szczycie wyników wyszukiwania. Ponadto, pojawia się w aplikacjach oraz w serwisach posiadających bannery reklamowe Google Ads. Płacimy za każde kliknięcie w link prowadzący do naszej strony. W panelu możemy oczywiście ustalić limit środków, po którym kampania zostanie automatycznie zakończona. W ten sposób możemy bardzo szybko pozyskać nowych klientów dla naszej firmy.

Jak budować wizerunek firmy w sieci oraz pozyskiwać stałych klientów?

Remarketing Google Ads – kiedy stosujemy tę technikę?

Marketing internetowy pozwala nie tylko przyciągnąć nowych użytkowników do naszej strony, ale również zbudować stałe grono klientów. Właściwe pozycjonowanie stron w Łodzi jest ukierunkowane na pozyskanie konkretnej grupy docelowej. Podobnie jest w przypadku dedykowanych reklam Adwords, które wyświetlają się zgodnie z ostatnią aktywnością w sieci.

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy jest możliwe za sprawą budowania trwałych relacji z klientami. Tutaj nieocenionym wsparciem okazuje się remarketing Google Ads. Technika ta skupia się na wyświetlaniu reklam naszej strony użytkownikom, którzy odwiedzili naszą stronę w przeszłości. W ten sposób możemy dotrzeć do osób, które w przeszłości skorzystały z naszych usług lub dokonały zakupu. Z tej techniki bardzo często korzystają sklepy internetowe.

Dlaczego remarketing to opłacalna inwestycja?

Czasami zdarza nam się oglądać jakiś produkt, ale dochodzimy do wniosku, że na razie nie możemy sobie pozwolić na jego zakup. Jednak jego ekspozycja na kolejnych reklamach często skłania nas do zmiany decyzji. Na podobnej zasadzie działa remarketing Google Ads, który jest adresowany do osób, które odwiedziły naszą stronę. Sklepy online wyświetlają na bannerach reklamowych ostatnio oglądane produkty, co zwiększa szanse, na uzyskanie transakcji. Ceny pozycjonowania Google z pomocą narzędzia Adwords zależą od liczy kliknięć w promowane linki. Mamy pełną kontrolę nad wydatkami, co znacznie usprawnia prowadzoną kampanię marketingową.