UM Racibórz: Nabór na stanowisko Rzecznika Prasowego
Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Rzecznika Prasowego w Biurze Prezydenta Miasta Urzędu Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6 w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Wymagania :
niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) 5 letni staż pracy lub wykonywanie przez 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku
c) znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
d) prawo jazdy kat. B
e) obywatelstwo polskie
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
h) nieposzlakowana opinia.dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe w zakresie dziennikarstwa, komunikacji społecznej, Public Relations, filologii polskiej, socjologii lub politologii
b) doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia polityki informacyjnej firmy, lub prowadzenie kampanii promocyjnych, lub obsługa mediów społecznościowych
c) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym
- ustawy o dostępie do informacji publicznej
- ustawy Prawo prasowe
d) ogólna znajomość miasta Racibórz
e) umiejętność zbierania informacji i redagowania tekstów, znajomość lokalnego i regionalnego rynku medialnego, znajomość nowych mediów, w tym społecznościowych, umiejętność tworzenia grafik i materiałów promocyjnych.
II. Warunki pracy na stanowisku:
a) praca biurowa 70%
b) praca w terenie 30 %
c) praca przy komputerze
d) pełny wymiar czasu pracy
e) planowany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2023 r.
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2023 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta.
- przygotowywanie tekstów promocyjnych i prasowych, audycji radiowych, a także reportaży telewizyjnych wynikających z realizowanych przez miasto umów.
- obsługa medialna imprez organizowanych przez Miasto.
- prowadzenie działu Aktualności na stronie internetowej Miasta.
- administrowanie profilami Miasta na portalach społecznościowych.
- przygotowywanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach masowego przekazu dotyczące działalności Miasta.
- monitorowanie doniesień prasowych dotyczących Miasta i istotnych dla niego spraw.
- realizacja zadań w ramach komunikacji wewnętrznej w zakresie polityki informacyjnej skierowanej do pracowników Urzędu.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy lub kopie dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej (wymóg niezbędny określony w pkt. I ppkt. 1b ogłoszenia)
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 lub stosowne oświadczenie kandydata ( wymóg niezbędny określony w
pkt. I ppkt. 1c) - kopia prawo jazdy
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2b
w przypadku jego posiadania - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim
- oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych - oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.
Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. V
ppkt. 7-12 dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie” Druki do pobrania” lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta
Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:
Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustaw i umiejętności określonych
w wymaganiach dodatkowych ogłoszenia
Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.
O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko Rzecznika Prasowego w Biurze Prezydenta Miasta ” w terminie do 27.02.2023 r. w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone po upływie 30 dni od dnia opublikowania wyników naboru.
Kandydat wybrany do zatrudnienia, podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych podlega skierowaniu do odbycia służby przygotowawczej, o której mowa
w art. 19 niniejszej ustawy.
Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.
Urząd Miasta Racibórz,
raciborz.pl/urzad/aktualnosci_lista/Nabor-na-stanowisko-Rzecznika-Prasowego/idn:10598
Autor: krystian