Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. promocji i organizacji wydarzeń w Wydziale Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu Urzędu Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6 w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania :
1) niezbędne:
- spełnienie jednego z poniższych warunków:
- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub
- wykształcenie wyższe administracyjne
- prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
- co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w administracji
- znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym
- ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- ustawy prawo prasowe.
- umiejętność redagowania tekstów
- znajomość i umiejętność różnorodnej promocji wydarzeń
- umiejętność obsługi aparatu fotograficznego, kamery, sprzętu rejestrującego obraz
i dźwięk.
Warunki pracy na stanowisku:
- praca biurowa 60%
- praca w terenie 40%
- praca przy komputerze
- pełny wymiar czasu pracy
- przy realizacji zadań występuje konieczność pracy w godzinach nadliczbowych, weekendy, święta, godziny wieczorne oraz udział w wyjazdach służbowych
- planowany termin rozpoczęcia pracy: 02.11.2022 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu sierpniu 2022r. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Organizacja, promocja i udział w wydarzeniach odbywających się z udziałem Miasta.
- Pełnienie funkcji administratora serwisu turystycznego miasta.
- Przygotowywanie, publikacja i aktualizacja treści w serwisach i mediach społecznościowych Miasta.
- Promocja wydarzeń miejskich w tematycznych serwisach zewnętrznych.
- Fotograficzna obsługa wybranych imprez lokalnych.
- Realizacja działań związanych z wydawaniem materiałów promocyjnych i koordynowaniem systemu identyfikacji wizualnej Miasta.
- Inicjowanie działań w celu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na działania promocyjne.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie prawo jazdy kat. B
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, o których mowa w pkt. I ppkt. 2a, w przypadku jego posiadania
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim
- oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych - oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.
Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. V
ppkt. 5-10 dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (
www.bipraciborz.pl
) w zakładce „Praca w Urzędzie” – „Druki do pobrania” lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:
Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2b
Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.
O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i organizacji wydarzeń w Wydziale Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu” w terminie do 12.10.2022 r., w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną – zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone po upływie 14 dni od dnia opublikowania wyników naboru.
Kandydat wybrany do zatrudnienia, podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych podlega skierowaniu do odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 niniejszej ustawy.
Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.