Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. promocji i organizacji wydarzeń w Wydziale Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu Urzędu Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6 w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagania :

1) niezbędne:

  1. spełnienie jednego z poniższych warunków:
  • wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub
  • wykształcenie wyższe administracyjne
  1. prawo jazdy kat. B
  2. obywatelstwo polskie
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  5. nieposzlakowana opinia.

2)  dodatkowe:

  1. co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w administracji
  2. znajomość przepisów:
  • ustawy o samorządzie gminnym
  • ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  • ustawy prawo prasowe.
  1. umiejętność redagowania tekstów
  2. znajomość i umiejętność różnorodnej promocji wydarzeń
  3. umiejętność obsługi aparatu fotograficznego, kamery, sprzętu rejestrującego obraz
    i dźwięk.

Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca biurowa 60%
  2. praca w terenie 40%
  3. praca przy komputerze
  4. pełny wymiar czasu pracy
  5. przy realizacji zadań występuje konieczność pracy w godzinach nadliczbowych, weekendy, święta, godziny wieczorne oraz udział w wyjazdach służbowych
  6. planowany termin rozpoczęcia pracy: 02.11.2022 r.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu sierpniu 2022r. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

 Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Organizacja, promocja i udział w wydarzeniach odbywających się z udziałem Miasta.
  2. Pełnienie funkcji administratora serwisu turystycznego miasta.
  3. Przygotowywanie, publikacja i aktualizacja treści w serwisach i mediach społecznościowych Miasta.
  4. Promocja wydarzeń miejskich w tematycznych serwisach zewnętrznych.
  5. Fotograficzna obsługa wybranych imprez lokalnych.
  6. Realizacja działań związanych z wydawaniem materiałów promocyjnych i koordynowaniem systemu identyfikacji wizualnej Miasta.
  7. Inicjowanie działań w celu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na działania promocyjne.

 Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • kopie prawo jazdy kat. B
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, o których mowa w pkt. I ppkt. 2a, w przypadku jego posiadania
  • oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
    w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych
  • oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.

Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. V
ppkt. 5-10
dostępny jest w  Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce „Praca w Urzędzie” – „Druki do pobrania” lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.

Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:

Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I  ppkt. 2b

Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.

O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i organizacji wydarzeń w Wydziale Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu” w terminie do 12.10.2022 r., w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).

Dokumenty aplikacyjne najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną – zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone po upływie 14 dni od dnia opublikowania wyników naboru.

Kandydat wybrany do zatrudnienia, podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych podlega skierowaniu do odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 niniejszej ustawy.

Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.

Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.